Často kladené otázky

Všeobecné

  • Ako funguje aplikácia?
Mobilná aplikácia ponúka zoznam športovo-rekreačných zariadení v mestách. Aplikácia spĺňa funkcie rezervačného a platobného systému. V tomto systéme je možné vyhľadávať ponuky  pomocou kľúčových pojmov, podľa GPS súradníc, podľa termínu a času konkrétnych ponúk  s možnosťou ich filtrácie. Jednoducho sa tak niekoľkými klikmi dostaneš od vyhľadania vhodnej ponuky pre teba až k samotnému zakúpeniu vstupu. Aplikácia Ťa dokáže doviesť priamo do zariadenia, alebo k trénerovi.

  • Kto sú naši partneri?
Naši partneri sú športové zariadenia a tréneri, ktorí poskytujú športové aktivity rôzneho druhu po celom Slovensku. Partnerom sa môže stať ktokoľvek, kto prejaví záujem o spoluprácu s nami.

  • Pre koho je aplikácia určená?
Aplikácia je určená pre všetkých, ktorí majú chuť sa hýbať. Môže ju teda využívať každý, bez obmedzenia pohlavia, či veku.

  • Myslím si, že som obeťou podvodu. Čo mám robiť?
Čo najskôr nás kontaktujte prostredníctvom kontaktných údajov, ktoré sú uverejnené v aplikácii, alebo na webe www.fitsmapp.sk.

Používateľ

  • Aké výhody získam, ak sa stanem používateľom?
Získaš možnosť rýchlo a jednoducho si nájsť športovú aktivitu, s možnosťou rezervovať a kúpiť si vstup pomocou platobnej karty. Na jednom mieste nájdeš ponuky v tvojom okolí, kde získaš prehľad o otváracej dobe, čase konkrétnej aktivity, presnej cene za danú aktivitu, a tak si vyberieš práve takú ponuku, ktorá Tebe najviac vyhovuje. Určite nájdeš aj ponuky v tvojom meste, o ktorých si predtým nevedel. Prípadne, ak niekam cestuješ, ľahko si nájdeš zariadenie alebo trénera aj na cestách. Pritom Ťa to nestojí ani cent navyše. Neveríš? Tak si to skús.

  • Koľko ma to bude stáť?
Nebude Ťa to stáť ani cent navyše. Stiahnutie a používanie aplikácie je bezplatné. Ponuky zariadení a trénerov uverejnené v aplikácii nesmú presiahnuť sumu aktuálneho platného cenníka daného zariadenia / trénera. Sumu, ktorú zaplatíš sa dozvieš vždy vopred, nebudú Ti účtované žiadne ďalšie poplatky.

  • Aký spôsob platby môžem využiť?
Výlučne je možné použiť iba platbu kartou.

  • Prečo musím poskytovať údaje o mojej platobnej karte?
Údaje z platobnej karty sa využijú výhradne iba na zaplatenie vybranej rezervácie / vstupu pomocou platobnej brány CardPay, ktorej prevádzkovateľom je Tatra banka, a.s.

  • Aké typy platobných kariet môžem použiť?
Platba platobnou kartou je možná kartou Mastercard commercial cards, Visa commercial cards, Diners Club commercial cards alebo Diners Club consumer cards.

  • Musím si uložiť údaje o platobnej karte?
Nie je to povinné, no uľahčí ti to každý ďalší nákup. Na uloženie platobnej karty je používaná služba ComfortPay, ktorej prevádzkovateľom je Tatra banka a.s., a tak sa nemusíš obávať o jej zneužitie.

  • Ako získam faktúru za zakúpené služby a kde ju nájdem?
Potvrdenie o úhrade služby Ti bude ihneď zaslané na zadaný email a zároveň bude dostupné v aplikácii, v sekcii „moje vstupy“.

  • Môžem cez môj účet zakúpiť vstup pre inú osobu?
Áno, môžeš. Vždy je však potrebné priamo pri vstupe do zariadenia ukázať vstupenku v mobilnej aplikácii, takže buď musíš byť fyzicky prítomný, alebo dať svoj mobil inej osobe.

  • Kde nájdem informácie ohľadom zakúpených vstupov?
V aplikácii v sekcii „Moje vstupy“

  • Ako využijem zakúpený vstup?
V sekcii „Moje vstupy“ nájdeš všetky Tvoje zakúpené vstupenky. Až po príchode do zariadenia, alebo k trénerovi ukážeš tvoju vstupenku zodpovednej osobe a klikneš na „použiť vstup“. Pozor, na toto tlačidlo neklikaj, pokiaľ nie je prítomná zodpovedná osoba, ktorá použitie vstupu skontroluje.

  • Môžem si zakúpiť viacero vstupov naraz?
Nie, jednou platbou si môžeš kúpiť iba jeden vstup. Tento proces však môžeš opakovať viac krát.

  • Môžem zrušiť zakúpený vstup?
Áno. Rušenie vstupov však podlieha storno podmienkam:
V prípade zakúpenia termínovanej služby máš možnosť odhlásiť sa z jej využitia najneskôr do 2 hodín pred začatím jej poskytovania, a to za plnú refundáciu ceny.
V prípade, ak sa odhlásiš najneskôr 1 hodinu pred začatím jej poskytovania, máš nárok na refundáciu 50 % ceny.
V prípade, ak sa odhlásiš z termínovanej služby neskôr ako 1 hodinu pred začatím jej poskytovania, nenáleží Ti nárok na vrátenie uhradenej sumy.
Na dôvod odhlásenia sa z využitia služby sa neprihliada.

  • Ako často môžem aplikáciu využívať?
Ako často chceš. Jedinou podmienkou je, aby sa ti neprekrývali jednotlivé časy aktivít (na čo Ťa však aj upozorní samotná aplikácia). Veselo tak môžeš absolvovať aj viacero aktivít za jeden deň.

  • Čo mám robiť, keď som zabudol prihlasovacie údaje?
V prípade, že si zabudol heslo, kliknutím na „zabudli ste svoje heslo“ vám bude zaslaný na zadaný email nové heslo pre prihlásenie.
V prípade, že si zabudol email, ktorý si použil na registráciu, kontaktuj Nás.

  • Ako môžem ukončiť využívanie aplikácie?
Aplikáciu si jednoducho vymažeš zo svojho zariadenia.

  • Prečo sa mám registrovať?
Registrácia je nevyhnutná pre zakúpenie vstupu, resp. na zarezervovanie si termínu. Bez registrácie nie je možné vstup zakúpiť.

Partner

  • Kto sa môžem stať partnerom?
Prakticky ktokoľvek, kto poskytuje služby v oblasti športu. Jedná sa o prevádzky športových zariadení, športových odborníkov, trénerov/inštruktorov (ktorí sú zamestnancami športového zariadenia, alebo majú živnosť).

  • Ako sa stanem partnerom?
Napíš Nám email na info@fitsmapp.sk so žiadosťou o registráciu. My Ti vytvoríme registráciu na email, z ktorého obdržíme správu. Na daný email ti bude zaslané aj prístupové heslo a všetky ďalšie potrebné informácie. Pre podrobnejšie info pozri „Chceš sa stať partnerom?“

  • Čo ma spolupráca bude stáť?
Stiahnutie a používanie aplikácie, registrácia a vytvorenie ponuky v aplikácii je zdarma. Platíš iba províziu z platieb. Pokiaľ Ťa zaujíma výška provízie, kontaktuj Nás priamo prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v sekcii „O aplikácii“

  • Ako sa dostanú peniaze ku mne?
Všetky platby klientov prebiehajú cez platobnú bránu Tatra banky na účet sprostredkovateľa. Z tohto účtu ti budú zasielané peniaze za zakúpené vstupy v dvojtýždňových intervaloch. Viac informácií nájdeš vo VOP.

  • Aké výhody získam, ak sa stanem partnerom?
Získaš príležitosť ľahko a rýchlo na niekoľko klikov inzerovať športovo-rekreačné činnosti a akcie, ktoré ponúkaš. Získaš možnosť prijímať platbu kartou, čo je v dnešnej dobe populárne a zo strany klientov žiadané. S tým úzko súvisí aj možnosť využívania smart systému, čo je spôsob, ktorým sa uberá celá spoločnosť vo všetkých sférach. Na základe uvedeného si rozšíriš klientelu, čím zvýšiš aj svoje zisky. Nepotrebuješ investovať do marketingu, u Nás sa zviditeľníš, vytvorením zaujímavej ponuky dosiahneš skvelú propagáciu u širokej verejnosti. Navyše získaš možnosť prehľadnejšie si plánovať a organizovať svoju činnosť a zjednodušiť komunikáciu so svojou klientelou.

  • Vyžadujete od svojich partnerov zmluvu?
Nie, zmluva nie je potrebná. Nie si viazaný žiadnou zmluvou. Riadime sa podľa VOP, prípadne individuálnou dohodou. V prípade záujmu je však možné individuálnu zmluvu uzavrieť.

  • Ako môžem ukončiť spoluprácu?
Ak sa rozhodneš ukončiť spoluprácu, jednoducho nebudeš pridávať nové ponuky do systému. Tvoje aktuálne ponuky môžeš deaktivovať, musíš si však dať pozor na už zakúpené vstupy klientov. Tie deaktivovať nevieš a mal by si ich klientom poskytnúť. Ak to však nebude možné, je potrebné, aby si Nás kontaktoval.

  • Ako si vytvorím ponuku aktivít?
Po registrácii sa prihlásiš do svojho partnerského účtu na webe www.fitsmapp.sk/partner/, kde si vieš nastaviť všetky údaje o Tebe a vytvárať ponuku aktivít pre klientov.

  • Aké fotografie môžem pri zadávaní ponuky použiť?
Môžeš použiť len fotografiu, ktorej si autorom, prípadne, máš s autorom
fotografie vysporiadané autorské práva a použitím ktorej nebudú nijako porušené ani ohrozené práva tretích osôb. Zároveň máš vysporiadané všetky práva vrátane súhlasu zverejniť fotografiu vo vzťahu ku všetkým osobám, ktoré budú zobrazené na fotografii.

  • Čo nesmiem ako partner?
Nesmieš klientov prichádzajúcich prostredníctvom aplikácie Fitsmapp ovplyvňovať, aby aplikáciu prestali využívať. Taktiež nesmieš klientom ponúkať výhodnejšie ceny, ako ponúkaš v aplikácii. Taktiež nesmieš v aplikácii navyšovať ceny za jednotlivé služby, ceny v aplikácii musia byť zhodné s Tvojim aktuálnym cenníkom služieb.